JATTA, JATTA…FARGER BLIR DET

Her er skjørtet mitt. Det vokser😊 Det blir både fargerikt og gjennomsiktig. Jeg har fått beskjed om at det må jeg gå med når jeg er alene 😁 og det kan jeg forsåvidt forstå..hehe..

 

Men jeg har en plan om å finne noe stoff som passer til. Sy et underskjørt, og en topp som muligens kan dempe fargene en smule.

Vi får se… mønsteret går av seg selv, og jeg får brukt noe av garnet som bare ligger her. Det er et håndarbeid som er kjekt å ta med når vi skal på besøk. Kjekt å ha noe i hendene som nesten går av seg selv.

Nå i kveld har det vært med til mine svigerforeldre en tur. Svigermor både hekler og strikker selv.  Så har vi vært vårt å pusle med ved siden av kaffekoppen. 

Jeg fikk med meg en hel pose med bladet Familen hjem, så nå kommer det till å gå trill rundt i toppen min. Der er det nemlig masse fine oppskrifter både på håndarbeid og mat. Å huttetu.. . Jeg får la de ligge i posen sin ei stund tror jeg😉

 

 

#hekle #hekleskjørt #lilla #grønn #håndarbeid #skjørt

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg