Jadda…jeg fant ting og tang i dag også.

Jeg slapp og ut å handle i dag også. Godt det, så tregt som det har gått her i dag.

Fryseren hadde enda litt innhold. Pølser og pommes frites. I kjøleskapet hadde jeg løk og flere selvdyrka tomater. Jeg har blitt veldig glad i stekte/ovnsbakte tomater. Alt gikk rett og slett i langpanna, med salt og olje over tomatene.

Så kunne det stå å kose seg i ovnen helt for seg selv, mens jeg klippet mønsterdeler. Kjekt.

Det ble ikke akkurat Hellstøm-mat, men god og mett ble jeg. 

Nå er jeg klar for Farmen jeg. Så håper jeg på ei god natts søvn etterpå.

Kos deg med resten av kvelden😚

10 kommentarer
    1. Det så godt ut. Du er sikkert alene, ettersom jeg tolker det her jeg leser hos deg. Og da er jeg full av beundring. For når jeg er alene, så orker jeg ikke å lage middag bare til meg selv. Men så enkelt og lettvint kan man jo faktisk gjøre det. Det gjelder å komme på det. Du er skikkelig flink der.

      1. Takk takk😊 Jeg føler at kroppen min har det bedre med middag enn bare brødmat i løpet av dagen. Magen er ikke så glad i brød. Så jeg lager som regel et eller annet til middag hver dag😊 Det er masse som er enkelt og fort gjort 😃
        Og Ja, du har rett. Jeg er alene om dagen😁
        Ha en fin dag og grav litt i fryseren😚

        1. Bare planleggingen sliter meg ut. Så her overlater jeg sånt til datteren min når ungene er hos meg. Det er oftest også hun som lager middagen nå for tiden. Så da slipper jeg å tenke på det. Men så er jeg sengeliggende også mye, så da er det godt noen tar i et tak. Men i neste uke blir jeg alene i 3 uker, så da blir det nok helst bare knekkebrød med diverse topping 🙂
          Jeg skjønner deg godt jeg hvis ikke kroppen er så glad i brødmaten. Viktigst å spise det man tåler best ♥
          Nyt ettermiddagen og kvelden ♥

          1. Ja. Jeg merker godt at magen ikke er glad i for nye brød. Men det går jo ikke an å leve av bare middag heller. Det har i hvertfall ikke jeg råd til. Det er godt du får hjelp til matlaging de dagene du ikke er alene da😍
            Klem 😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg