Jadda..det ble både middag og tur i dag også.

Sliten som en dupp i dag som sagt, men middag ble det på meg. Mat må man ha. Og det trenger ikke å være et evighetsprosjekt å lage seg middag.

I dag ble det fisk fra fryseren som skulle stå 18 min i ovnen. Små poteter satte jeg til koking samtidig som jeg satte på stekeovnen. Potetene kokte fort opp,  og i mellomtiden raspet jeg en gulrot, skar opp noen skiver agurk, noen sukkererter, og en del av en salat. Da det var gjort kunne jeg slenge fisken i ovnen, og sette meg å se videre på tv’n. Bare å følge litt med på klokka, og vipps var både poteter og fisk ferdig, og jeg kunne kose meg med middag i dag også.

 

Jeg spiste middagen en god del tidligere enn jeg pleier i dag. Tenkte det var lurt å fylle på med litt energi hvis jeg skulle ha håp om å klare en tur ut i løpet av dagen/kvelden.

Sta som jeg er tok jeg på meg skoa i kveld i stedet for å sovne fra alt her. Kom meg ut og sanket raskt over 2 km til Strava-challengen. Nå er det kun 2 dager igjen før målet på 50 km denne måneden må være nådd. Jeg skal klare det denne måneden også.

Jeg har blitt mye sprekere på disse 2 månedene. Det skulle ikke så mye til i grunnen, men jammen er det godt å kjenne på.

Det ble en lang bakke på denne turen også.

På toppen og klar for å snu nesa hjemover igjen.

 

HA EN FORTSATT FIN KVELD ❤️

4 kommentarer
    1. Tror det er akkurat slik fisk jeg kjøpte her om dagen også, skal lage meg en dag.
      Du har blitt en gåer du nå, gleder meg altså..Flink og holder ut. 50 er et bra mål. Klem fra meg <3

    2. Jeg er sikker på at du bruker mye kortere tid på 2 km nå enn da du begynte etter jul.🤩🤗
      Flott å nå målene sine.👌🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg