Jadda…bollene ble gode.

Den nye oppskrifta på boller jeg prøvde i går ble vellykket den. Myke og gode hveteboller. Det blir nok denne oppskrifta fra MatPrat som blir brukt heretter.

 

Skulle hatt middagsbesøk i dag, men det må vi ta en annen gang. Formen hennes er ikke helt på topp om dagen. Så jeg koser meg med boller og strikketøy helt i egen majestet.

Det går fort med garnet og pinnene jeg bruker på dette prosjektet. 

 

Kan hende prøver jeg å grave frem bilen min i løpet av kvelden. Mat har jeg, men det røyner på med snusen min. Skal nok gå en liten tur  også hvis jeg kommer meg ut med bilen. Jeg vil helst ikke ned bakken til hovedveien når jeg ikke ser hvordan det er med is under snøen. Men aller først nå skal jeg se på skiskyting.

FORTSATT FIN DAG TIL DEG ❤️

10 kommentarer

Siste innlegg