JA. DET HAR VOKST PÅ 1 DAG

Jeg var så seint hjemme i går kveld at det var vanskelig å se om noe hadde skjedd i minidrivhuset mitt. Måtte bære det ut under kjøkkenlyset for å studere det nøye. 

Men se her.. Det er flere spirer som kommer opp. Og det blir spennende å se om det blir paprika eller vanlige store tomater.

Jeg tror det var der jeg la ned paprikafrø, men mannen mener det var der jeg puttet oppi frø fra en tomat. Hehe… Jeg tror nok jeg har rett😉

Men disse her som har vokst opp skal i hvert fall bli små tomater. Det vet jeg, for der satte jeg ned frøposen😊

Kanskje jeg sår noe annet senere. Noe som kan såes rett ut når det blir litt varmere.

Det er spennende dette her😎

Ha en fin dag.

Ps. Jammen var jeg tidlig oppe i dag . Før 9, og det enda jeg ikke sovna før i 3 tia 😮

#tomatfrø #tomater #paprikafrø #serdetgror #såing

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg