IS, SOL OG SOMMER

Reklame | Farmasiet.no Farmasiet

Nå har vi nettopp kosa oss med en stor porsjon is i varmen. Jeg blandet litt frosne jordbær og blåbær med vann og kunstig sukker i blenderen.  Det ble kjempegodt å ha på vaniljeisen.

 

Jeg ble såpass avkjølt av isen at nå har jeg faktisk lagt meg på et pledd i hagen.  Det er første gang i år. Tror ikke jeg gjorde det i det hele tatt i fjor. Tenkte det kunne være pent å få litt farge bak på kroppen.

Jeg har hele hodet i skyggen, og det blåser deilig på ryggen. Men jeg skal nok ikke ligge lenge her. Jeg kjente hvordan det brant på beina da jeg satt og spiste.

  Mannen smurte meg inn med solkrem.  Tror ikke jeg tør å sole meg  uten det lenger.  Det var ikke alltid jeg var så flink med det før i tiden.

For de som ennå ikke har skaffet seg solkrem, eller på et forunderligvis har klart å bruke den opp allerede er det tilbud her på Farmasiet nå. Det er en sommerkampanje på gang der. Med bl.a solkrem. Men det er også mye annet på tilbud for øyeblikket. Ta en titt for å se om det er noe du har bruk for mens tilbudene varer.

Ha ellers en fortsatt flott sommerdag😚

 

6 kommentarer
    1. Nam..veldig glad i is og det her så godt ut 🙂 Spiste en softis tidligere i dag..andre i år..blir vel et par til, men mest glad i “vanlig”is.. Jeg bruker også solkrem ..og skal jeg sole meg må jeg enten være på badetur..eller som deg ha hodet i skyggen… God helg <3

      1. Is er godt i varmen ja😃 softis er godt det også. I år har jeg ikke spist det hittil, men det kommer nok😃
        Man får visst holde hodet unna sola. Det blir fort for varmt, og da er ikke hodepinen langt unna.
        God helg <3

    2. Herlig med is – så skikkelig godt ut….
      Beste som er det å ligge på et pledd i hagen. Da er det sommer…Solkrem er viktig. ..

    3. Klarer ikke å sole meg lenger jeg. Blir FOR rastløs og FOR varm…Jeg har også spist is i dag, selv om jeg har begynt slanke meg. Men har fått på jobben, i forsinket bursdagsfeiring. Måtte jeg spise da 😀 Håper du har fått gave i posten, hvis ikke kommer den snart 🙂

      1. Åh. Det hadde jeg glemt😊 Så spennende. Da kommer den nok snart i postkassa.
        Så flink du er som slanker deg. Men jeg ser ikke helt hvorfor du trenger det altså. Jeg prøver litt innimellom jeg da.
        Syns egentlig det er for varmt i sola jeg også. Men i dag blåste det deilig over ryggen 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg