INNEVÆR

I natt har det kommet litt snø, mens jeg har sovet godt og i mange timer.

Nå regner det bare, så det lille hvite der forsvinner i løpet av dagen. Jeg var våken i 9-tida i dag.  Kaffe med mannen som vanlig først, så ringte min datter og vi prata litt.

Hun holdt på å pakke.  De skal på sin årlige tur til Kristiansand dyrepark. De pleier og ligge over der inne, i selveste Abrahavn. Dit kommer sjørøverne på besøk med skuta si. Og det er noe ungene aldri blir lei😊

Mannen, som hadde vært oppe siden 3 i natt tok sin 2. frokost. Og siden jeg skal prøve å få inn noen rutiner så smått her, tok jeg meg et par knekkebrød sammen med han. Så sveiva jeg kjapt over det meste av noen dagers oppvask. Fylte maskinen temmelig full på et blunk. Tenkte det var lurt før jeg finner bloggen og hekletøyet mitt.

Nå har mannen allerede sovna på sofaen bak meg mens jeg ligger her og skriver på telefonen min. Dino ligger og snorker nede ved beina mine. Det er mørkt og trist ute nå, så det er litt vanskelig og få søvnen helt ut av øynene. Men jeg vil og skal hekle noen runder på skjørtet til meg selv. Det er alltid spennende å begynne på et nytt håndarbeid. Jeg har funnet frem noe av garnet jeg har liggende her, så fargene får bli som der blir. Jeg hadde håpet å ha nok av det lilla garnet, men etter oppskrifta jeg fant så det ut til å bli for lite. Derfor kom altså denne lys grønne fargen inn i bildet. Jeg får hekle noen striper med den innimellom. Mesteparten skal være lilla.

Ha en fin dag.

Middagstips kommer senere i dag 😉

 

#innedag #hekling #nullstress #grønn #lilla #håndarbeid

 

3 kommentarer
    1. Det har virkelig vært surt og gufsent vær hos oss også i det siste, og det kjempefine været vi hadde snudde brått. Tror nok det er slik i hele landet, men prognosene på 17.mai ser kjempebra ut 🙂

      Fint vær til å være inne i 🙂

      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg