Ingenting i Sigdal står i mitt navn lenger.

I dag måtte jeg opp etter vekkerklokka igjen. Vi skulle i banken for å ordne det siste som har med meg å gjøre i Sigdal. Depositum ble ført over fra huseier til meg, fra meg til mannen, og videre tilbake til huseier igjen.   Husleiekontrakta mellom huseier og mannen ble signert mens vi alle tre satt på en kafé i Åmot. Huseier spanderte kaffe og rundstykker, og vi fikk tid til litt skravling i dag også.

Det er nok ikke lenge til jeg får besøk av henne. Hun vil gjerne se hvordan mitt nye bosted ser ut. Og vi har tydeligvis stadig mye å prate om. Vi har ikke pratet med henne siden jeg signerte husleiekontrakt for 5 år siden, før hun kom en tur i fjor sommer på besøk. Det ble en veldig lang skravlings da også. Koselig det da.

Jeg fikk spurt mannen om han hadde godkjent at strømmen ble satt over på han etter at jeg ringte og sa den opp. Og det hadde han. Så nå er navnet mitt slettet fra alt som har med regninger og papirer i Prestfoss å gjøre. Halleluja!! Fra nå av er det bare meg og mitt jeg har ansvar for. 

HA EN FIN HELG ♥ 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg