INGENTING AV NOENTING

Det ble vist ingenting av noenting i dag. Hadde jo som vanlig store planer. Men det er ikke hver gang de går som planlagt. Jeg kom aldri lenger enn til å velge stoffet jeg skulle sy av.  Så måtte jeg bare gå å legge meg. Mannen vekket meg langt utpå ettermiddagen. Og trøtt som ei strømpe prøvde jeg meg på ei ny runde med kaffe. Frokost hadde jeg faktisk spist da jeg var oppe første gang i dag. Jeg klarte etter en evighet å våkne såpass at jeg fikk på meg klær og ble med i butikken. Der var det tilbud på både ost og kjøttpølser. Passet perfekt det, siden mannen spurte om vi kunne ha pizza i kveld. Og jeg plukket jo en neve kantareller på turen for et par dager siden. De var bare blitt liggende i kjøleskapet.  Smart… da kunne jeg bruke de også. Og resten av kjøttet  etter svinekammen fra søndag.  Det er det som er så greit med pizza.  Det er bare å fylle på med rester, sammen med det man har kjøpt inn. Vi kjøpte ferdige bunner i dag. 2 stk passe str i ei pakke. Steinovnsbakt. Den er kjempegod 😊 Smurte på tomatpuré  og stekte løk, hvitløk, et par tomater som var modnet i vinduskarmen, et par store sjampinjonger og kantarellene.  Kjøttrestene og 3 kjøttpølser. Opp på pizzabunnene med det og på med ost. Inn i ovnen 10-15 minutter og ut igjen.  Mannen var i himmelriket da vi spiste 😁 

Nå har jeg krøpet god og mett under dyna og vil sove igjen. Ny dag med nye muligheter i morgen. Pluss legetime. Ha en god natt😙

8 kommentarer

Siste innlegg