Ingen tur på meg i går. Podagra?

Det et jo bare helt typisk at noe skjer når jeg endelig er i gang. Nå hadde jeg gått små turer 4 dager på rad. Og var veldig fornøyd med det.

I går hadde jeg helt plutselig vondt i leddet ved storetåa då jeg tråkket på beinet. Og vondt var det å prøve å ta på det også. Jeg har ikke gjort meg noe som helst, så jeg gikk ut fra at det måtte komme av disse småturene.

I går kveld skulle mannen se på det, og da jeg dro av meg sokken så jeg med en gang at det var rødt og hovent oppå foten ved leddet som var vondt. Dette var merkelig. Småkvalm og grøssen var jeg blitt også. I dag er det mye bedre. Men jeg er fortsatt småkvalm og har begynnende feber igjen. Jeg er i uggen form.

Nå har jeg ringt legen for å få tatt noen nye prøver igjen. Jeg vet jeg har hatt høye verdier på urinsyre flere ganger, så mistanken min gikk raskt til podagra da jeg så hvordan foten så ut. Det var det første som ble nevnt da jeg ringte også. Jeg kunne kommet ned allerede i dag, men jeg orker rett og slett ikke. I og med at foten føles bedre er det ikke så hast. Blir den verre igjen skulle jeg ringe når de åpner kontoret i morgen, og komme ned da. Hvis ikke fikk jeg time på onsdag. Jeg tenker det holder jeg. Da må vel resten av formen være bedre igjen også. Så får jeg tatt opp noe av det som står på “smørbrødlista” mi. Jeg skulle nemlig ringt for å få en time uansett. Det var bare tilfeldig at foten ble som den ble.

Jeg skal ligge å lese i dag, følge med på tempen, og spare foten. Jeg vil bli fortest mulig bra nok til å fortsette med de små turene mine.

 

 

Ønsker deg en fin dag😚

8 kommentarer
      1. Ja det var veldig dumt.
        Jeg er ferdig med 1. bok nå. Den hadde jeg lest tidligere, men det er så lenge siden at det gjorde ingenting😊Nå er jeg i gang med bok nr 2. Bra bøker😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg