INGEN MEDESINER SIDEN I GÅR MORRES

Jeg skal begynne med nye doseringer på blodtrykksmedesinene i dag. Pluss en ny type. Mannen er avgårde for å hente de. Han har vært ute på skikkelig handlerunde, så han har ikke kommet hjem igjen ennå. Han må bare få lov til å bruke den tiden han trenger når han først har tatt seg en tur. Jeg er bare glad for å slippe. Men jammen merker kroppen at jeg ikke har tatt noe på over 1 døgn nå. Pulsen er mye raskere og hjertet dunker så jeg er helt skjelven. Skikkelig urolig inni meg. Det er ikke noe godt. Kjennes ut som angst.  Kan vel hende det er det også. Fordi jeg vet at jeg ikke har fått medisinene fort nok. Har fått streng beskjed om å være nøye med å ta de når jeg skal……. yes… Nå kommer han😃


 

Da har jeg endelig fått i meg medesin. Den nye , Cozaar comp forte. Og i kveld skal jeg ta dosen med Selo-zok, da er jeg i rute igjen😊 Så er det bare å vente på hva resultatet av denne blandingen blir.

Jeg har rotet sammen en enkel “middag” i stekepanna. Mannen hadde handlet en del grønnsaker…blitt flink gitt…så det ble ei panne med det i full fart. Nå skal jeg legge meg å roe meg ei stund. Se om det hjelper noe på formen etterhvert. 

Her har det vært helt grått ute i dag. Tok bilde av ei sliten dame i gråværet.  Innen jeg ble ferdig med innlegget nå , så er det svart ute. Ny dag og nye muligheter nok en gang i morgen.

  Ha en fin kveld😚

 

8 kommentarer
    1. Håper veldig at de nye medisinene virker godt for deg. Ikke noe kjekt å bli dårlig mens du ventet heller…men heldigvis går det seg til som regel. Jeg holder også på med nye medisiner, men det er for stoffskiftet, så trikset nå er å finne riktig dose. En del prøving og feiling i så måte…men får ta den tiden det trenger 🙂
      Ønsker deg en riktig fin helg ♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg