IKKE SÅ MYE SOM VIRKER SOM DET SKAL

Her skulle det være klesvask og gressklipping i dag. Klesvaska er hengt ut, men resten er bare plunder. Og med den store plenen er ikke det greit i det hele tatt.

Jeg har kledd meg i hage-shorts og BH. Klar til sol og gressklipp. Tok astmamedesin og resten av medisinene mine, fylte opp med bensin på klipperen, kikket på klokka for å se hvor lenge jeg fikk trim, og klarte å få liv i den.

Etter 15 minutter og masse harking på driten, var den død.  Fikk ikke start på den igjen.  Nå kan den stå å skamme seg til jeg er ferdig med å klage på den her.  Så skal jeg ut å se om jeg får lurt den til et par runder til. Skal den være sånn………………………. upps hva skjedde nå??? Her måtte jeg slenge fra meg telefonen som jeg ligger å skriver på. Plutselig ulmet det i magen og alt vann og kaffe jeg har fått i meg i dag kom opp igjen. Rakk ikke fly ut på doen engang. Godt jeg ikke hadde spist noe ennå. Og det tror jeg nok ikke jeg skal gjøre heller nå, hvis dette fortsetter. 

Jaha… da skal klipperen få skamme seg litt lenger, mens jeg sjekker blodtrykk og kjenner på formen før jeg prøver igjen. Det er tydeligvis ikke bare klipperen som ikke virker som den skal. 

Må prøve å få til en god dag alikevel. Og det må du også ha😚

4 kommentarer
    1. Her ble plenen klippet i går, men tempen var ikke shorts og BH vær. Vi har skyer, sol og fint, med regnbyger innimellom. Og tempen, den kunne vært MYE høyere. Rart jeg ikke har blitt forkjølet enda, egentlig.
      Masse god bedring til deg, jeg håper både du og alt du styrer med virker etterhvert ♥♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg