IKKE LANGT, MEN JEG GJORDE DET

Jeg har nettopp kommet tilbake og satt meg etter en liten tur på 15- 20 minutter med Dino. Det var ikke lange turen, men i kveld gikk jeg opp i skogen og der er det en liten bakke til å begynne med. Det var ikke mange skrittene jeg hadde gått før jeg kom på at jeg hadde glemt astmamedesinen. Men jeg gadd ikke å snu. Jeg hadde ikke tenkt til å gå lange biten uansett. Gjett om jeg var glad da jeg kom opp med litt pust igjen. Noen sekunders hvile for å hente mer pust, og jeg angret ikke på at jeg gikk ut. Jeg hadde nemlig aller mest lyst til å legge meg. Men lovt er lovt…. Jeg skal gå hver dag! 

Dino var sjeleglad for å komme ut på tur igjen. Han løp som en leken hare. Og forhåpentligvis er det nettopp hare han leter etter da han løper.  Stakkar , han må jo bare løpe i lina jeg har rundt livet, så det er ikke så langt han kommer av gangen.  Utenom hit og dit og att og fram da.

Her har han surret lina rundt beinet.

Både mannen og jeg selv er stolte av meg nå. At jeg virkelig tok på meg skoa og gikk . I stedet for å legge meg. 

Jeg tok bilde av disse her. Er det noen som vet hva det er? Det er så mye av det her.

Nå er det i hvertfall kvelden på meg. Jeg skal legge meg å se på Åsted Norge. I morgen må jeg tidlig opp.  Jeg skal til Hokksund og Drammen.

Ha en fortsatt fin kveld😗

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg