Ikke hjemme før i natt.

Jeg var ikke hjemme fra Hokksund før halv 2 i natt. Jeg var ikke akkurat i toppform da jeg var der, så jeg kunne like gjerne holdt meg hjemme i stedet. Men jeg dro nedover siden jeg hadde sagt jeg skulle ta en tur. Morsdagen er jo i dag. Men min mor var bedt bort i bursdag, derfor ble det morsdag på oss i går.

Blomster ble overrakt, tulipaner og “gåsunger”. Bilde glemte jeg å ta. Egentlig hadde jeg tenkt jeg skulle lage middag der nede, men siden jeg følte meg både tufs, sliten, og trøtt, ble det til at min mor bestilte pizza. Det smakte godt.  Meninga var at vi skulle være bare 3 til middag. De 2 siste skulle egentlig spise ute i Drammen, men ombestemte seg. Så da ble vi alle 5 som vi pleier å være.

Jeg fikk et par nye joggesko i morsdagsgave. Gutta syns nok jeg har vært veldig flink til å gå turer, og trengte nye sko. Det ble jeg glad for. De var veldig lette og behagelig å ha på bena. Kanskje jeg prøver de ute senere i kveld.

Jeg kjenner jeg må ut å gå i dag. I går ble det ikke tur på meg. Jeg hadde nok med å holde øynene oppe mens jeg var i Hokksund. Jeg ble nødt til å legge meg og lukke dem ei stund før jeg orka å pakke sammen og komme meg ut i bilen da det var blitt natt. Kunne sovet over, men jeg syns det er godt å våkne hjemme hos meg selv.

Vi fikk sett en del på tv, og fikk dratt frem strikketøyet begge to og tatt noen rader på dem. Genseren min vokser. Jeg er snart ferdig med fortykket nå. Bilde måtte jeg ta her hjemme. Jeg knipsa ikke et eneste bilde fra kvelden i går. 

 

HA EN FIN KVELD ❤

3 kommentarer
    1. Ser ut som dagen ble kjempekoselig, og koselig å lese om hva du har gjort ❤😊

      Skjønner at du ikke er helt 100% i dag, og jeg blir heller ikke i tipp topp form når jeg har fått for lite søvn.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg