Ikke HELT vår enda.

Det ble kaldt igjen gitt. Nå som vi begynte å bli vant til ganske mange deilige soldager her på Østlandet. Jeg ble skikkelig frysen etter en kveldstur tidligere i kveld. Tror jeg må ha meg en god og varm kopp te før jeg legger meg. Men altså…det er da bare tidlig i Mars enda, så det er ikke annet å vente.

Jeg ble opptatt ei god stund med ei spennende bok, derfor begynte det og mørkne før jeg kom meg ut døra i dag. Jeg skulle sende av gårde ei pakke jeg hadde gjort klar tidligere i dag. Et salg på Finn.no. Godt jeg blir kvitt noe også, nå som jeg har kjøpt litt derfra selv.

Pakken måtte sendes fra REMA 1000 borte i sentrum. Og med det samme jeg var der, fant jeg meg god og billig middag til 50 %. Den ble lagt i bilen, for før jeg skulle kjøre hjem igjen måtte jeg gå en tur.

Det ble nesten 2 km. Alt hjelper til enda et mål på 50 km i løpet av 1 måned. I Januar og Februar klarte jeg det. Jeg kan ikke være dårligere i Mars. Som du ser er det glatt å gå mange steder. 

 

Jeg var glad da jeg kom tilbake til bilen like hel. Og jeg var like glad for middagen jeg kunne spise en halvtimes tid etter jeg kom hjem. Fisk vettu….det er godt. 

Jeg fant de aller minste potetene jeg hadde og satte til koking med det samme jeg kom inn døra. Fisken skulle i ovnen bare 10-12 minutter. Det var fort gjort.

Kjøpte et par pakker av denne her.

Slettes ikke værst.

Nå skal jeg kose meg med tekoppen og noen sider til av boka. Må nok være litt tålmodig mens jeg venter på at våren dukker opp for fullt. 

HA EN GOD NATT ❤

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg