IDEENE STÅR I KØ

Det har begynt å rulle og gå med glupe idéer i toppen igjen. Og da jeg kjørte tur-retur Hønefoss i går kveld, rakk jeg finne ut mye rart. Mannen fikk servert en av planene da jeg kom hjem. Den var han faktisk ikke uenig i. Problemet er at da må vi ei hyttetomt.

Da skjønner vel noen her at jeg ikke har hatt godt av å se på Sommerhytta som går på TV nå. Rull, rull, videre til neste plan.

Stuebord…det burde det gå an å lage selv. Hvis jeg rapper noen av materialene mannen har i uthuset.

Men jeg har også en plan med sement. Det er et prosjekt jeg gjerne skulle testa ut. Men har jeg sement??? ..NEI.  Og har jeg bilen hjemme?? …NEI. Har jeg tenkt til å begi meg ut på gåtur til nærmeste byggevare og bære en sementsekk hjem??? … NEI. Og har jeg masse annet jeg er nødt til å gjøre først???….JA.

Plenklipping, vedstabling og brødbaking må komme aller først.

Om det ikke blir brød i dag, så skal snart ett brett med rundstykker i ovnen i hverfall. Det er like godt som brød.

Og mens jeg har skravla i telefonen ei stund i dag, har jeg strikket på denne kluten. 

Den er fin og strikke på mens planene slåss om plassen i toppetasjen også. Det går av seg selv. 2 rett og 2 vrang, og en kant med 4 rette i begynnelsen og slutten av pinnen. 

Jeg har kommet et stykke oppover på den mens jeg har vært i tenkeboksen og i telefonen. 

Nå skal rundstykkene i ovnen. Og da de er ferdig stekt, står det plenklipping øverst på lista.

Ha en fortsatt fin dag😚

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg