I solveggen ei stund i går.

Jammen klarte jeg å holde ut i en og en halv time i solveggen ute på verandaen i går. Tok med meg kaffekoppen og boka ut. Tenkte jeg fikk benytte sjansen til å lufte hvite bein, mage og armer mens været var så flott. Jeg syns fort det blir for varmt midt i solsteika, men et lite pust av bevegelse i lufta noen ganger gjorde at jeg klarte det. Det var faktisk deilig til tider. 

Koppen er fra Parga i Hellas.  Vi bodde et lite stykke ovenfor den minste stranda helt på venstre side på koppen. Der var ei venninne og jeg på min beste ferie noensinne i 2016. Senere samme sommer traff jeg han jeg gifta meg med 2 år senere, og som jeg nå er separert fra.

I dag skal jeg ned til Hokksund om ikke alt for lenge. Der blir det ribbemiddag i løpet av dagen. Gleder meg.

HA EN FIN DAG ❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg