I morgen skal jeg hjem igjen.

I dag har min mor fått vaksine dose 3 i Hokksund. Og akkurat nå har hun øyelegetime i Drammen. Jeg sitter ute i trappegangen og venter på henne. Pårørende får ikke bli med inn på venterommet engang lenger.

Det er julestemning på verandaer og i vinduer her i Drammen. 

 

Innen vi er tilbake i Hokksund er det mørkt. Så da venter jeg til i morgen med å kjøre hjemover til Sigdal.

Alle sokkeparene jeg skal levere er ferdig strikket nå. Jeg får bruke noe av kvelden til å feste trådene i de siste to parene. Da kan jeg få levert dem på hjemveien.

Håper jeg får gjort det. Klokka går og timene flyr.

Ha en fin kveld😚

 

6 kommentarer
    1. Det er godt at det er mye lys på balkonger, vinduer og i hager nå som det blir så fort mørkt. Det gjør det litt lettere å takle mørketiden. Håper mamman din har det bra etter vaksinen 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg