I morgen blir det Hokksundtur igjen.

Jeg må komme meg tidlig opp i morgen. Jeg har time hos frisøren i Hokksund kl 11.  Det er 40 minutters kjøretur og jeg skal ha med meg en del ting nedover. Tenker nemlig jeg blir noen dager hos min mor samtidig.

Pakke/huskeliste er skrevet. Tror jeg har husket det viktigste. Symaskinen skal få bli med denne gangen også. Kanskje jeg kommer i gang med mer av det jeg skulle sydd. Jeg vet hva slags stoff som skal pakkes ned i hverfall.

Strikkepinner og garn skal også med. Det er kjekt å ha noe på pinnene når vi går igjennom alle tv-programmene hun har tatt opp. Noen av dem klarer jeg å strikke til, andre krever full oppmerksomhet og da må jeg la det ligge.

Kanskje klarer jeg et sokkepar til som disse her mens jeg er der. 

Mannen skal få et par til før jeg gir meg med sokkestrikk for en periode.

Nå tenker jeg det snart er tid for middag her i huset. Og klær som må rekke og tørke til i morgen må henges opp.

Dagen går….den er ikke så lang i dag som gårsdagen min ble.

Kos deg med resten av mandagen😚

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg