I LIVET PÅ LANDET ER DET NOK Å GJØRE

Reklame | Cubus

Nå om dagen prøver jeg å holde “fortet” i orden alene. Mannen er avgårde stort sett hele dagen. En kamerat nede i gata trenger hjelp til å få i orden en bil. Og sånne ting kan ta tid. 

Her er det mer enn nok å gjøre. Både ute og inne. Klær er hengt ut, oppvaskmaskinen går, blomster er vannet, og kaffe, frokost og medesiner er inntatt.

Sola steiker og jeg veit ikke helt hva jeg skal begynne på ute. Det er nesten i varmeste laget.

Jeg tror det blir en siesta inne i god temperatur aller først. Det kjennes sånn ut nå. Når man ikke sovner før 4-tida på morgenen må det en hvil til på dagen. Dino er helt slått ut her han også. Da er det litt fred og få.

Det som må gjøres ute er mye mer plenklipping. Selv om jeg holdt på i over halvannen time i går. Det er mer enn nok å ta av.

 

Det er stabling og mer kapping av ved. Det kommer enda mer etterhvert som mannen får tid til å hente. 

 

Det står en solbærbusk øverst i hagen og venter på å bli høstet. De to ripsbuskene har fuglene tatt alle bærene på. Neste år MÅ vi dekke de til med nett. 

 

Som du ser er det mye å ta tak i bare her ute.

Og enda står det sikkert mye fin sopp og venter på meg, et eller annet sted i skogen. Jeg skulle så gjerne plukket den. Fisketur ønsker jeg meg også. Og en badetur til før høsten kommer hadde jeg heller ikke sagt nei takk til.

En bikinioverdel hadde jeg trengt. Så jeg slipper å bade i BH’n.

Cubus

Her er det flere str i velge i😃 Trykk på linken over for å se.

 

 

 

 

5 kommentarer
      1. Ja, jeg står på så svetten siler. Det ble ingen siesta i sta. Men nå måtte jeg inn å prøve få avkjølt meg litt. Det er virkelig hett ute i sola nå.
        Jeg vil bade!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg