I KVELD SKAL JEG PÅ STREAMING-KONSERT

Reklame | Trine Rein

Heldigvis er det roligere i toppen i dag. Og jeg gleder meg til å reise ned til venninna mi å se på streaming- konsert med Trine Rein. 

 

Hun har fått en gratisbillett og vi skal kose oss sammen med i hvertfall ei til fra jobben. Jeg tar med meg Baileys i tilfelle jeg får lyst på. Hørte nemlig rykter om at det muligens skulle frem på bordet.

Dyne, pute og pysj blir også med i bilen. Så kan jeg sove over hvis jeg vil. Det blir et stykke å kjøre frem og tilbake hvis mannen min skal hente meg sent på kvelden eller natta. Tør ikke helt å stole på at han ikke har sovnet innen den tid. Vi skal uansett kose oss.

Jeg gleder meg til å treffe min tidligere kollega igjen også. Henne er det lenge siden jeg pratet med sist. Det blir nok masse skravlings både før og etter konserten. 

Her er det link til billetter hvis du også har lyst til å se den “live”. Regner med at det er å få kjøpt helt til konserten begynner.

Dette er ikke noe sponset innlegg altså. Vil bare dele muligheten med deg. Konserten skal være hjemme på gården der hun og Lars Monsen bor. Dette skal bli gøy😃

Ha en flott kveld hva enn du finner på 😙

#trinerein # streamingkonsert #jentekveld #larsmonsen

5 kommentarer
    1. Det høres virkelig ut som du har en ordentlig kosekveld foran deg 😀 Lurt å ta med sengetøy og sånt, i tilfelle.
      Trine Rein hørte jeg mye på før i tiden, men det er lenge siden nå. Blir nok en veldig kjekk konsert det der 🙂
      Kos deg masse ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg