I kveld blir det hyttetur med jentene.

Jeg må snart begynne å gjøre meg klar til å reise på hyttetur. Jeg skal på den årlige hytteturen med mine tidligere arbeidskolleger. Regnet øser ned her hos meg. Det gjør det nok der vi skal være også, men det gjør ingenting.

Det er stor terrasse med tak over på hytta. Og mer enn nok plass både ute og inne til oss alle sammen. Vi skal helt sikkert klare å kose oss uansett vær.

Pakker må pakkes inn før jeg reiser. Pakkeleken er nemlig et fast innslag  som byr på masse latter.

Badetøy?….hm…vet ikke om det frister. Jeg sitter ute med både joggebukse og jakke på meg nå. Fikk akkurat melding om at temperaturen i vannet er i overkant av 20°C. Kan jo alltids slenge med et eller annet å bade i og et badehåndkle. Men jeg tviler sterkt på at det blir brukt. Det blir nok brukt mer av gummistøvlene regnjakka enn badetøyet i år hvis vi skal lenger ut enn terrassen.

 

Jeg gleder meg til å se dem alle igjen.

Ha en fin lørdag😙

 

6 kommentarer

Siste innlegg