I HOKKSUND MED ET LITE “FLYTTELASS”

Da har jeg fått dratt med meg et lite  “flyttelass” inn i stua til min mor. 

Symaskinen er også med inn. 

Den får jeg bare flytte litt rundt her inne. Jeg skal ikke begynne å sy før i morgen. Spisestua skal brukes til middag i kveld. Jeg skal lage maten snart.

Min svigerdatter kom ned trappa i full fart da jeg kom. Hun ville prøve kjolen. Den ser ut til å passe perfekt! I morgen skulle hun jobbe tidlig. Hun pleier å jobbe seint. Og  hun lurte på om den kanskje var ferdig til hun kom fra jobb… hjelp! Jeg skal prøve. Hun er veldig spent på hvordan den blir. Og det er i grunnen jeg også.

Min mor skal på strikkekafé i morgen tidlig. Jeg bør muligens prøve å starte dagen da jeg også.

På ettermiddagen må vi til Drammen en tur. Ny øyelegetime. Håper de ser fremgang nå. 

Vel… da er det på tide å begynne med kokkeleringen. Vi har et par program vi skal rekke å se på tv i kveld også.

Ha en fin kveld😚

 

6 kommentarer
      1. Ja det har skjedd en del i dag😃
        Jeg var tidligere oppe enn jeg pleier. Så i dag ble dagen faktisk ganske lang😊 Jeg tror kjolen blir fin😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg