I Hokksund igjen.

Nå er det ei stund siden sist jeg var her på overnattingsbesøk. ( Hos mun mor ). Planen var å reise på torsdag og bli til søndag. Men det ble alt for lite søvn på meg et par netter, som igjen ødela et par dager, så jeg kom meg ikke nedover før i går.

Jeg hadde gledet meg til å få noen dager her nede nå. Men, men, sånn er “ståa”. Jeg får hele dagen i dagen i hvertfall. Og jeg trenger ikke å reise hjem før langt ut på ettermiddagen i morgen. Da må jeg hjem. For da har soppen som ligger i en bolle med salt stått i 5 døgn, og den er klar for å bli til soppsoya. Jeg må ut å handle det jeg trenger av ingredienser i løpet av dagen. Spennende prosjekt på gang altså. Jeg var også innom og kjøpte garn på veien nedover i går. Har jo kokt ei fargesuppe på sopp som jeg skal farge garnet i.

Hekletøyet mitt er med nedover.  Jeg pusler med toppen jeg hekler fortsatt.

Nå begynte min mor å legge opp masker til et hekleprosjekt også.

Ellers vet jeg ikke helt hva vi skal finne på i dag. Sola skinner og jeg har fått amøbetimen min i fred ute på terrassen med våkneoppmiddelet mitt…kaffe. 

Kanskje skal vi bake et eller annet. Det sto på ønskelista hørte jeg. Men det kan godt hende vi finner på noe annet. Time will show. Jeg kjenner på formen at vi skal klare å gjøre et eller i dag, og det er bra. God mat skal vi lage oss i kveld også. Den skal vi kose oss med sammen med noe vi finner på Tv’n. Dette skal bli en bra dag.

Ønsker deg en bra dag også😊 

 

#familietid #håndarbeid

2 kommentarer
    1. Så kjempekoselig, og det er jo så avslappende å holde på med håndarbeid 😊

      Nå er jeg inne i en heklingsperiode jeg også. Holder på med oldemorruter som jeg hekler som skal bli et lappeteppe.

      Ønsker deg en kjempefin søndag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg