I går skjedde underet.

I går var det nøyaktig 4 uker siden brokkoperasjonen. Det har vært vondt og vanskelig å gjøre det meste siden da. Den siste uka begynte det heldigvis å tyde på at det gikk  en god del fremover.

Og i går skjedde underet. Jeg kunne plutselig sitte normalt å spise. Kunne bøye meg frem til tallerkenen uten at det kjentes ut som noe sperret og gjorde vondt. Jeg kunne reise meg omtrent normalt uten knivstikk i magen. Og jeg klarte å bøye meg så langt ned at jeg fikk tak i vinterstøvlene mine som sto på gulvet, gjemt bak en eske. Fikk de tilogmed på meg uten veldig mye styr. I dag har jeg klart å plukke opp ting fra gulvet uten klypa jeg har vært avhengig av.

“Mannen” kom innom med en sekk med vinterjakkene mine nå, og de har jeg alledere sortert og hengt på plass. Støvsugeren har fått en runde rundt i leiligheten. Og en av alle plastkassene jeg har her er tømt. Den er nå klar til å fylles med andre ting som skal sorteres ut fra noen av eskene med lett-blanding-innhold. Jeg erklærer meg herved frisk.

 

ØNSKER DEG EN GOD DAG ♥ 

6 kommentarer
    1. Fantastiske nyheter!🤩
      Det må være deilig å kjenne at du nå klarer å gjøre det du har lyst til og merke at kroppen fungerer.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg