I DRAMMEN PÅ MORRAN

I dag var jeg tidlig ute.  Jeg har kjørt mannen min til Drammen. Måtte knipse et bilde da jeg lufta Dino der nede.

Ei god blanding av gamle og nye bygg.

Mens mannen får gjort det han skal der, har jeg vært å handla mat på egenhånd for første gang på over 2 uker.

Fikk da kjøpt en del på tilbud. Bl.a halv pris på melk og noe middag. Pluss at jeg hentet brødvarer via appen “too good to go”. På denne appen kan du få mye billig mat som ellers vil bli kastet.

I forundringsposen jeg fikk denne gangen var det ett stort rundt grovbrød, ett vanlig grovbrød, 5 grove rundstykker og en grov briks. Pris 39,-.

Noen av rundstykkene gikk med til frokost hos min mor. Jeg venter her hos henne i Hokksund, til jeg får telefon med beskjed om og hente mannen igjen.

Nå har jeg nettopp vært ute og gitt Dino vann og mat, og gått en liten luftetur med han.  Det er sååå godt å være ute av døra igjen.  Skriver mer seinere i dag jeg. Vi må ha tid til skravling her også.

Ha en fin dag😚

4 kommentarer
    1. Hører flere kjøper mat gjennom den appen. Har ikke prøvd den enda, men vi har snakket om å prøve det. Greit å få kjøpt slik mat så slipper de å kaste maten.

      Kjempefint bilde du har tatt 🙂

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg