I DAG VIL JEG SY HÅNDARBEIDSVESKA MI

Ja det vil jeg. Delene fikk jeg klipper ut i går kveld. Da er egentlig det kjedelige gjort 😉

Men først er det kaffe, frokost og en liten smule planlegging av dagen. Noe husarbeid må inn på planen i dag også. Jeg må prøve å ta litt og litt. Her jeg sitter på kjøkkenet kan det se ut som det er her det er 1.prio. Her er det ei samling av jaktklær, ledninger til å koble en ekstra tv med og oppvask.  Kanskje jeg finner bøtte, vann og såpe og vasker gulvet her inne også. Da blir det bra😁. Ja… det tror jeg blir planen først. Og etter det kan jeg sy veska mi😍 Og innen jeg er ferdig med det, så er det sikkert middagstid allerede. Jeg må jo lure inn en liten gåtur også. Helst før det blir mørkt. Da vil jeg ikke planlegge særlig mer i dag jeg. Blir bare så skuffa hvis jeg ikke får gjort alt..det er bedre å få opp færre ting på dagsplanene, og KANSKJE komme i mål 😁

Ha en fin dag, hva som enn står på planen😙

 

#dagsplan #håndarbeidsveske #syselv #syglede #fargerikt

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg