I dag var det trygt nok til en tur ut igjen.

I dag er det mildvær. Det var litt over 4 + grader da jeg gikk ut for en times tid siden. Så det har ikke vært annet enn bløt snø og bare flekker på gangveiene her hos meg i dag. Og jeg  bestemte meg for at det var på tide å våge meg ut igjen. 

 

Jeg gikk en tur bort til Blaafarveværket. Der er det fullt vinterland enda.

Det åpner igjen i Mai en gang. Husker ikke helt datoen nå.

Det ble godt over en halvtimes luftetur på meg i kveldinga. Det er godt å kjenne på det når turen er unnagjort. Akkurat når jeg går har jeg nok med å holde meg på beina og å puste.

 

Bilen min har jeg plundra skikkelig med å få frem både mandag og tirsdag. Jeg sto og spant og lurka en hel evighet begge dagene for å få den ut fra skøytebanen den står på. Da jeg parkerte den etter en Hokksund-tur på tirsdag lot jeg den stå på skrå og ikke helt inn på isen. Tror det skal bli lettere å komme løs sånn den står nå. 

 

Nå er det tid for middag på meg. Blir en ny  porsjon med det samme som i går. Stekte fiskeboller, wokgrønnsaker, ris og sweet chilisaus. 

 

HA EN FIN KVELD ❤️

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg