I dag slåss sola med skyene.

Det ble varmt i været igjen. Det hadde jeg nesten ikke ventet nå. For et par dager siden fant jeg frem et par strikkesokker til hver av oss. Det var godt å få på bena i de få gradene som var ute.

Det merkes at de sene kveldene blir mørkere også. Nå kan vi tenne lys i lyktene den siste kveldstunden vi sitter ute. Det er jo koselig da.

I dag slåss sola med skyene på himmelen igjen. Og det er sommertemperatur, og shorts-vær. Kanskje jeg bør ta meg en tur oppi lia her etterpå og se hvordan det ligger an med sopp og bær. Jeg er nemlig usikker på hvor lenge sola vinner over skyene. Regnværet dukker nok opp igjen i de nærmeste dagene etter det jeg sist så på værmeldingen.

Nå skal rundstykker og brød inn i stekeovnen i tur og orden først og fremst. Så får jeg se hva jeg finner på da de er ferdig stekt. Jeg fikk i grunnen veldig lyst på en skogstur nå.

Ha en fortsatt fin mandag 😚

 

9 kommentarer

Siste innlegg