I DAG SKAL VI UT PÅ BESØK

Nå er det bare dusjing og påkledning som står igjen, så er vi snart klare til å reise på besøk til min mor. 

Det begynner å bli en stund siden vi var der sist begge to. 

Sønnen min liker å lage mat, så han skal stå for middagen. Han har muligens arvet et gen fra meg og pappaen min😊 Det var alltid han som kokkelerte da vi var der før.  Men nå er det 5 år siden han døde . Jeg savner han masse.

Han laget alltid god mat. Men i dag er det altså sønnen min som skal stå for middagen. Og han liker å utforske litt, så det blir spennende å se hva han har laget.

Han snakket noe om skinkestek og et eller annet honningglasert.  Pga dårlige signaler på telefonen her oppe fikk jeg ikke helt tak i hva det var han sa. Så nå er jeg spent. 

Skiskyting på tv skal vi få med oss noe av mens vi er der også. Så dette skal bli en koselig dag.

 

#middag #besøk #skiskyting #sønn

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg