I DAG SKAL VI UT I SNØVÆRET

God dag 🙂

Det ble veldig seint på meg i natt.  Jeg begynte å se over, og rette en del ting på det jeg har skrevet til boka mi. Noe ble slettet og litt nytt kom til. 

Men det beste av alt, var at jeg klarte å ordne meg et ordentlig skriveprogram på den gamle pc’n min. Nå skal det i det minste bli lettere å skrive. Jeg bruker som regel bare tlf min til det meste.  Syns det er enklest. Nå skal jeg altså prøve å bruke pc’n ,  ihvertfall til boka. 

Men over til det jeg skulle skrive om her da. 

Mannen har besøk nå, har hatt det ei stund. Men jeg har sovet lenge. Jeg har vært ute på kjøkkenet og tatt en kaffekopp og en kakebit sammen  med dem.  Og da fikk jeg beskjed fra mannen om at i dag blir det en lang tur ut i snøværet med Dino. Nå har vi sittet inne over så lang tid at vi råtner på rot snart, som han sa. Og det er så sant som det er sagt.  

Kameraet mitt skal også være med på turen. Det blir gøy. 

Middagen blir lettvinn i dag. Bare å putte i ovnen da vi kommer tilbake. 

Etter middag og en liten hvil , gleder jeg meg til å skrive litt med det nye skriveprogrammet.

HA EN FIN DAG

 

#tur #utisnøen #kamera #tabilder #skrive

4 kommentarer
    1. Hvis du skal skrive MYE er det lurt med pc ja 🙂 Jeg hadde ikke orket å blogge fra mobil en gang jeg 😀 Så fint bilde, godt med tur ut 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg