I DAG SKAL JEG VÆRE USOSIAL

Nå føler jeg at jeg har vært nok sosial for noen dager. I går var min mor her på middag og det var koselig.  Hun fikk frem strikketøyet sitt, men jeg kom aldri lenger enn til å slenge strikkesokkene på bordet. Meninga var jo å feste trådene så de kunne  brukes i dag. Ok… da har jeg et prosjekt å gjøre i dag. Men jeg har også lyst til å sy noe. Har jobbet litt med saken i hodet i natt. Kikket litt på pinterest og det er ikke lurt før leggetid. Da begynner det fort å boble over av glupe idéer.  Jeg får ikke helt bestemt meg for hva jeg kommer til å begynne på  i dag. Det gjenstår å se utover dagen. Nå gnager sulten i tarmene, så det første jeg bør gjøre er nok å få i meg mat. Kanskje det gjør det lettere å bestemme seg for hvor og hva jeg skal begynne med. Det er sol og fint vær ute. Det hjelper litt på arbeidslysten.

Kan jo ikke bare sy og strikke heller. Noe annet bør legges til dagens plan. Men aller først….MAT!! 

Ha en fin dag😙

 

6 kommentarer
    1. Litt sosial er hyggelig..men ikke for mye nei..hehe.. 🙂 Kos deg med ideer og prosjekter.. og uten mat klarer man jo ingen ting, så mat må man ta seg tid til 🙂 Så frodig og fint i vinduskarmen din … Ha en fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg