I DAG SKAL JEG PÅ RIBBEJAKT

Nå la endelig Dino og Ester seg ned begge to. Da kan jeg slappe av noen minutter før mannen kommer hjem fra shoppingrunden sin.

Etterpå er det min tur til å handle. Jeg skal handle en god del julemat.

Det er bare å håpe på at det er mer ribbe igjen et eller annet sted. Og medisterdeig, det må jeg ha. Her lages det hjemmelagede medisterkaker hvert år.

Tenker jeg skal ta med noe til bakst også. Så har jeg mulighet til å bake litt hvis jeg plutselig  finner ut at jeg har lyst til det. Så mange sortene blir det uansett ikke. Det har det ikke vært de siste årene.  Men det kan jo være kjekt å ha en boks eller to på lur til kaffen.

Ute sludder det i dag, og det er hvitt på bakken. Det er julestemning. 

Ha en fin dag😚 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg