I DAG SKAL JEG HOLDE MEG TIL MINDRE FYSISKE AKTIVITETER

Siestaen etter vasking og middag i går varte ut kvelden. Jeg blir helt oppgitt og ganske lei meg, når bare én time med litt fysisk hardt arbeid tar knekken på resten av dagen. Blodtrykket blir alt for lavt. Eller om det et det stort sett hele tiden. Jeg vet ikke. Har ikke målt så ofte de siste dagene.  Bare når jeg blir liggende.

Jeg hadde lyst til å begynne på et rom til i dag. Nemlig soverommet. Men nå har jeg skjønt at jeg i tilfellet må dele den ene timen med full pupp opp i både 2-3-og 4 omganger utover dagen. Det er jo verdt å prøve. Uansett….jeg skal ta det mye mer piano i dag.

Det første jeg skal gjøre nå er å sette en brøddeig. Og før jeg rydder bort støvsugeren som ble stående igjen midt på gulvet i går, skal jeg støvsuge resten her nede i 1.etg. Så får jeg bare se hvordan dagen tar i vei. Jeg skal i hvertfall sørge for å ta nok pauser. Sette meg rolig ned med strikketøyet.

Jeg tror jeg skal strikke enda en klut. Med det nye nøste jeg har i samme garn her. Det er lett å bare slenge fra seg da jeg finner ut at jeg har hatt nok pause.

 

Ønsker deg en rolig og fin dag😚

6 kommentarer
    1. Synes det høres ut som du er veldig flink og aktiv jeg da. Ta deg god tid, i stedet for å stresse. Kanskje det fungerer bedre 🙂 Gøy å strikke kluter 🙂 Fine gaver er det også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg