I DAG MÅTTE JEG TA DET MED RO

Jeg har hatt et par dager hvor jeg har holdt på med både det ene og det andre. Men i dag har bremsen vært på. Jeg har tatt det helt med ro i dag. Prøvd å få med meg mest mulig av dagen ute i finværet. Det er jo meldt masse regn i morgen. I hvertfall her hos oss.

Jeg håper ikke det blir så ille alikevel, for jeg har planlagt fisketur ved sjøen med yngstemann.

Været får ingen gjort noe med. Vi ser hvordan det blir da vi våkner i morgen. Man kan jo håpe i det lengste.

Ut på ettermiddagen i dag klarte jeg bare ikke å være ute lenger. Plenen klipte jeg ferdig i går. Så det var ikke noe spesielt som det hastet med i dag. Og jeg var trøtt som ei strømpe.

Dino og jeg gikk inn for å slappe av og avkjøle oss. Vi la oss på hver vår sofa. Jeg med ny lydbok på ørene ….krim.

Det var godt å få en strekk og lukke øynene ei stund.  Mannen tok en tur på skauen i stedet.

Før han reiste spiste vi “gul salat”. Må nesten kalle den det, for det ble veldig mye gult i den.  Det var kokte egg , kikerter, gulost-terninger, makaroni, agurk og champignon i salaten. 

Det ble dårlig med andre farger i den.  Tomatene og paprikaene er jo ikke modne enda…hehe. Selve salaten er selvfølgelig fra hagen.

Det ble snadder dette her, sammen med varmt ristet brød med smør på.

 

Det ble liksom aldri mer ut av dagen. Trengte nok en pause i dag. Hodet er vondt.

Nå er det natta på oss. Med TV på til vi sovner.

God natt 😚

 

 

4 kommentarer
    1. Salat er deilig og jeg bare elsker det! Og at den grønne salaten er egenprodusert blir jo heller ikke feil akkurat..Kos deg og nyt søndagen…Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg