I dag kjenner jeg hvor sliten jeg er.

Jeg rotet rundt med litt av hvert før jeg endelig fikk lagt meg i natt. Bl.a skrev jeg en lang liste over ting jeg må…eller i hvertfall bør få gjort før operasjonsdagen på tirsdag. Den kom litt brått på den gitt.

Mye av det hadde jeg tenkt til å gjøre i dag, men i dag ligger jeg for det meste helt kake. Jeg har nettopp spist ” frokost ” nå. Har ikke orket mat tidligere i dag. Jeg sovnet en liten dubb igjen ikke lenge etter at jeg sto opp. Tror dette må bli en fullstendig hviledag jeg.

Jeg har funnet enda mer garn i et par esker her. Jeg som trodde jeg var ferdig med å sortere og få alt på plass i en diger oppbevaringsboks med lokk. Håper jeg får dyttet plass til det siste som dukket opp her i den samme boksen.

Og siden jeg har funnet så mye garn har jeg i dag brukt litt tid på å se igjennom flere Familen-blader jeg har liggende her. Jeg er på jakt etter oppskrifter jeg kan bruke til noe av garnet. Bladene skal leveres til min mor da jeg får sett igjennom dem. Jeg har ikke plass til å spare på alt. Dessuten er det mange fine ideer og oppskrifter og finne på nett også.

Forsiden på sofaputa er snart ferdig. Så da må jeg se om jeg har stoff som kan brukes til baksiden.

Jeg må lukke øynene ei stund igjen jeg. De vil ikke være våkne lenger.

HA EN FIN LØRDAGSKVELD ♥ 

3 kommentarer
    1. Kjenner jeg er veldig sliten jeg også. Har gått en mil, og trent før det. Det er lov å være sliten da 😀 Jeg sovnet 19 i går. Og våknet 4 i dag… God lørdag <3

      1. Da har du lov å være sliten ja 😊
        Du har vært flink i dag.
        Vi har helt forskjellige døgnrytmer vi. Jeg har ikke sovet lenge jeg før du står opp. Og da du sovner begynner jeg å virke 😁
        Fortsatt fin kveld hvis du er våken 😉

    2. Skjønner godt at du er sliten etter alt du har hatt å stri med. Ikke får du mye tid å hente deg inn igjen før operasjonen heller.
      Det er nok lurt å hvile seg litt før du blir operert.🤗👍🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg