I dag er det bare hodet som har jobba

Her går det bare rundt og rundt i toppetasjen.  Enda har jeg ikke gjort annet enn og fått i meg mat et par ganger. Løst  opp nok ei tugge i et garnnøste. Og strikket noen få runder.

Tugga i hodet har jeg ikke fått orden på. Det surrer og går i ett der oppe. Idéer om hva jeg skal sy, hva jeg skal strikke etter at toppen er ferdig, om jeg skulle dratt fram vaskebøtta igjen, også var det plantene da, noen skulle vært plantet om, det er MASSE å gå igjennom på nettet, fullt opp av nyheter, politikk,  surdeigsbakst, pinterest og you name it.  Hodet verker, og nå ser jeg at jeg bare har kommet omtrent halvveis i drikkeplanen, som er borti 2 liter væske. Jeg får helle innpå mer vann.

Nå er jeg ihvertfall klar til enda fler idéer på symesterskapet. Det begynner NÅ….phu.. Jeg skal legge hodet på puta, dra over meg dyna og innbille meg at akkurat det programmet skal roe topplokket.  HAHAHA. Så god tro har jeg i det minste ikke. Det gjør det nok heller hakket værre. 

 

Kos deg resten av kvelden😙

 

 

3 kommentarer
    1. Herlig innlegg, selv om hodet ditt er i fyr……Sånn er det med meg også….3000 tanker og ting jeg har lyst til å gjøre. Får jo gjort noen….men alle de andre da….hm….Klem og fin kveld…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg