HYTTETUR I MORGEN

I morgen er det klart til årets hyttetur med noen av mine nå forhenværende kollegaer. 

Hvis det blir like varmt i morgen som i dag, kan det hende jeg drister meg til å bli med på nattbadet. I fjor sneik jeg meg unna den seremonien. I fjor ble det hverken soling eller bading på meg hele sommeren. Nå i kveld kjenner jeg at jeg har ligger ei lita stund i sola. Og det er bare en god følelse. Kanskje denne sommeren kan bli mer som den pleier å være. Soling og bading kan jeg ta der det ikke er andre folk, utenom akkurat i morgen natt. Jeg har alltid likt å få farge på kroppen om sommeren. Og jeg koser meg da jeg kan bade. 

I morgen blir det nok en del skravling, litt godt i glasset, pakkelek og kanskje en runde med pilkasting. Det gjorde vi i fjor.  Men vi kom ikke i gang med pilene før det egentlig var for mørkt.

Her er et bilde fra den gangen.

Det var ikke lett å finne igjen pilene her. Ikke de som var bomkast og lå på bakken i hvertfall . Og det var selvfølgelig de det var flest av. Gøy var det! Vi må nok ta noen runder i år også.

Nå gleder jeg meg til i morgen. Det er godt å kjenne at jeg hører litt til i gjengen ennå, selv om jeg ikke lenger er i jobb.

Ønsker alle en fin sommerhelg😙 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg