HVOR SKAL MAN BEGYNNE I DAG DA??

Det ble seint i går kveld/natt før jeg sovnet. Og jeg våknet alt for tidlig i dag. 8-tida!!! Hadde bare tenkt å ta en kaffekopp med mannen og legge meg igjen. Men da ble jeg jo sittende da selvfølgelig, da jeg først hadde kommet meg ut under varmelampa…i nattkjole og med pledd rundt meg. Nå har sola kommet rundt hjørnet og drivhuset er satt ut i igjen.

Se her, her kommer det opp både koriander, bamboo leaf og noe som heter leaf mustard. Alt dette er frø fra Thailand.

Pluss tomat og paprika herfra da😊

Jeg begynte å lage meg en liten plan om hva jeg skulle begynne på i dag, men plutselig var mannen litt for aktiv for meg. Han begynte på vaskinga av ytterveggene igjen. Og så begynte han å snakke om en diger busk som skulle vært klippet.  Jeg sa jeg kunne ta den. Det var bare at det var ikke det som sto øverst på min plan i hodet mitt. Og jeg var ikke veldig våken.

Så nå gikk det litt i surrball med hva jeg egentlig skulle begynne på. Hodepinen sniker seg på og jeg gikk inn for å skrive et innlegg her, før jeg nå må ta en veldig tidlig siesta og samle alt på plass i toppen.

HA EN FIN SØNDAG 😎

 

6 kommentarer
    1. Var litt for snar i vendingen i sted og klikket “send” litt for tidlig 🙂

      Hørtes ut som avslappende søndagsmorgen. Selv slappet jeg av i nattpysjen til litt ut på dagen med en god kopp kaffe, og koste meg under pleddet 🙂

      Du har fått plantet litt du ser jeg 🙂 Hjemmedyrket smaker jo kjempegodt da 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Blir nok gode smaker ..di utenlandske navna vet jeg jo ikke om er noe spiselig da.. 🙂 Blåste så surt her i dag så selv om det var fint med sol orka jeg ikke sitte ute.bare gikk ei runde og tok litt bilder 🙂 Ha en fin kveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg