HVOR MANGE HAR SPIST RØKT KJØTTPØLSE I DAG?

Denne uka er det 10-kroners tilbud på SPAR.  Og deriblant  er det 2-pk med røkt kjøttpølse.  

Det ble middagen her i dag . God gammeldags middag med poteter , grønnsaker, surkål , tyttebær, sjysaus og røkte kjøttpølser. 

Det smakte skikkelig digg.

I morgen tror jeg at jeg skal komponere en lasagne med pølser.  Må jo benytte meg  av sånne tilbud 😀

Hvor mange av dere andre har hatt røkt kjøttpølse til middag i dag ?

PS . Du kan finne og følge meg på bloglovin hvis du har lyst😊

#dagens #middagstips #tilbud #10kroners #røktkjøttpølse #potetmiddag

#

5 kommentarer
    1. Jeg har hatt pasta carbonara i dag, med bacon 🙂 Og den lagde jeg ikke selv 🙂 Men ser veldig godt ut det du har bilde av her da 🙂 Er fornuftig å handle på tilbud 🙂

    2. Sånn mat er veldig godt 🙂 Men vi har veldig sjelden pølser..I dag ble det fisk her.. 🙂 Og til kvelds blir det brødskiver og te 🙂
      Ha en fin kveld videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg