Hvor lenge klarer jeg?

Jeg sov lenge i dag. Det er langt på natt før jeg klarer og sovne nå for tida, så da blir det sånn. Jeg våknet kvalm, svimmel og med et hode som en ulldott. Meninga var at jeg skulle opp til huset i dag også, men jeg kjente fort at det ikke var ork til det.

Jeg var der i noen timer i går og fikk gjort et skikkelig stunt på hobbyrommet mitt. Mannen kalte det det i hvertfall. Og jeg var veldig fornøyd selv også. Alt som var igjen der fikk jeg sortert ferdig og pakket ned. Mesteparten skal hjem til meg, men en god del skal kastes. Nå er det klart til å vaskes der også.

Siden jeg ikke dro oppover i dag bestemte jeg meg for å prøve og pakke ut av noen av alle eskene som står rundt omkring her i leiligheten. Jeg har klart et par stykker bare. Ble avbrutt av ei melding på Finn.no. 

Det var en kjøper på ei jakke jeg har hatt liggende der ei stund. Heldigvis hadde jeg styring på hvor den lå i kaoset mitt, og vi ble enige om pris og frakt. Så da måtte jeg få pakket den inn og bestilt frakt med en gang. Jeg visste sånn nogenlunde hvor jeg hadde papir og teip også jeg, det var slettes ikke værst syns jeg. Nå ligger den klar til å legges i postkassa i kveld.

Før jeg begynte med noe som helst i dag satte jeg en svineknoke til koking. Den har stått i flere timer og småkokt. Den bør være lett å plukke fra hverandre nå. Jeg tok den opp i sta og la poteter i kokevannet. De er sikkert ferdige allerede. Og mens jeg plukker kjøttet av knoken skal en pose med ferdig kålrotstappe få plass i kjelen helt til slutt. Halv pris på den selvfølgelig, ellers kjøper jeg ikke ferdiglaget. 

Hodet er absolutt ikke bedre. Heller enda fullere av bomull. Og det forbaska trykket i øra har vært på plass i hele dag. Hvor lenge klarer jeg dette tro?? Ikke vet jeg.

Her er et bilde fra den ene stua i går. Jeg var nødt til å ta 5 minutter på sofaen for å roe ned pust og hjertebank.

Det banker som besatt nå også. Håper det hjelper å spise en god porsjon middag.

 

HA EN FIN SØNDAGSKVELD ♥ 

 

9 kommentarer
    1. Det er sikkert ingen trøst, men mye sofa, ull (og vondt) i hodet her også i dag. Vi får håpe morgendagen blir bedre 🥰

    2. Håper du får hvilt deg litt i dag slik at du er klar for morgendagen. Du har jammen vært tapper! 🥰 Nyt den deilige middagen!🤗

      1. Takk, ja alt for mye som henger over meg hele tiden. Har kosa meg med middagen, og nå er det tv-tid resten av kvelden 😊
        Kos deg du også 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg