HVILEDAGEN ER SNART OVER

Da er snart hele hviledagen over.  Og den ble akkurat som jeg tenkte. Jeg har holdt meg under pleddet med en lett blanding av lesing av blogger og bok.

Har bare vært oppe og spist kalde pølser i lomper et par ganger. Og nå fant jeg plutselig ut at jeg måtte vaske noe av pentøyet vårt. I morgen er vi nemlig bedt på ribbe hos mora mi. En av sønnene mine skal nok stå for det meste av kokkeleringen tenker jeg. Det skal bli godt.

Nå er det kveld, og jeg skal holde meg våken med boka til vaskemaskinen er ferdig.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld😊

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg