Hviledag i dag, og ny sosial dag satt av på tirsdag.

Det ble sent før jeg klarte å sove etter en sosial dag i går. Så i dag er det for det meste blitt en hviledag så langt.

Nå har jeg nettopp gjort en ny avtale over messenger her. Førstkommende tirsdag skal jeg lage pinnekjøtt-middag og frakte med meg til en venninne av meg som ble hofteoperert for ei uke siden. Vi skal skal ha en koselig førjulsdag/julebord har vi planer om.

Håndarbeidsposen blir nok med denne gangen. Om den blir åpnet gjenstår å se, men den er uansett kjekk å ha på lur. Hun har garantert et prosjekt i en pose der hjemme hun også.

Vi gleder oss.

 

HA EN FIN KVELD ♥ 

 

8 kommentarer
    1. Det høres koselig ut med pinnekjøttavtale.🤩
      Håndarbeidet MÅ jo være med, uansett om man gjør noe med det eller ikke.😅👍🏻

    2. Å så snill du er med venninnen din, og har med god julemat 😊 Tenker nok at det blir en koselig dag. Det er ikke alltid så lett å lande etter en dag hvor der har skjedd mye. Dår håpe du får sove godt og slappe av i natt, klem 🤗

      1. Jeg tror vi skal få til å kose oss ja☺️
        Jeg fikk sove bedre i natt. Det er sant at det tar litt tid å lande.
        Håper formen din er bedre igjen. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg