HVA VAR PÅ MINE PINNER.

Tidligere i uka spurte Strikkekjerring hva vi andre her inne hadde på pinnene. Og det kan du få se nå. Dette har vært på pinnene mine helt frem til for en time siden. Da hadde jeg sittet her å strikket siden klokka 4 i natt, og kunne endelig felle av og legge fra meg pinnene for i dag. 

Et sitteunderlag som er klart til å toves senere i dag, bare jeg får festet trådene. Da skal det bli ca 20-30% mindre i størrelse, tykt og godt, og deilig og varmt å sitte på. 

 Ute har det lavet ned med ny snø siden i 4 tida. Brøytebilene har kjørt flere ganger forbi her  allerede. De er flinke til å brøyte på veien utenfor hos meg. Det er fredag i dag, så det er nok ventet en god del trafikk utover dagen med hyttefolk som skal oppover til Sigdal og Eggedal. Da er det veldig bra de holder veien i orden.

 

HA EN FIN DAG I DAG ❤

10 kommentarer

Siste innlegg