HVA SKJER A ??

Oppe før 9?? Den var ny😊 Har sovet som en stein i hele natt. Deilig😊

Mannen fikk tidlig besøk og de sitter ute under varmelampa. Jeg flyr litt ut og inn. Fant ut at jeg skulle overaske med nybakte rundstykker. Deigen er klar til å trilles ut snart ser det ut til.

Jeg er litt spent på hvordan de blir. Jeg hadde lite igjen med hvetemel, men masse sammalt hvete. Både fin og grov.

Tenk at jeg har kommet så langt i dag, før jeg i det hele tatt pleier å stå opp😊 Er tilogmed ute av morgenkåpa og har rydda oppvaska. ( måtte det for å få plass til etterheving over oppvaskkummen) NEVEKLASK til meg!!!

 

6 kommentarer
    1. Flinke du altså. Er jo så herlig med en sååååå god start på dagen ♥
      Her har jeg akkurat klippet plenen. Nå blir det litt hvile før dusj 🙂 Må rydde mer i hagen, men får ta det litt etter litt.
      Nyt resten av dagen, og kos dere med rundstykker ♥

      1. Tusen takk❤ Du har jo vært kjempeflink du også. Nå blir det nok bra i hagen din. Godt med alt man går gjort. Nyt resten av dagen du også❤

    2. Så deilig med god søvn 🙂 Deigen her ser i allefall veldig fin ut..så tenker rundstykkene ble bra og smakte godt 🙂 Lørdagsklem <3

    3. Så flink du var da 🙂 Jeg var oppe før deg, kl 8, og det var LEEENGE til meg å være 😀 Men jeg har IKKE bakt i dag. Flinka!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg