HVA SKAL JEG BRUKE DENNE DAGEN TIL?

Jeg sitter ute på uteplassen og drikker kaffe. Funderer på hva jeg skal gjøre i dag. Det er en hel masse å ta tak i her. Det er bare å velge og vrake. Plenen skulle vært klippet. Så det kan hende det må bli dagens prosjekt.  Den er stor nok til en dags arbeid.

Mannen er en tur hos legen nå. Og når han kommer hjem har han nok å gjøre på campingvogna vi har tenkt til å selge. Litt småfiks før den er klar.

Ellers er fortsatt ikke lua jeg strikker ferdig. Heldigvis ble jeg ferdig med mønsteret i går. Så nå går resten fort. 

Jeg bør vel få den ferdig og sende den til mottager i dag.  Ellers lurer jeg på om jeg skal pusse vinduene i den ene stua og bytte gardiner der. Det skulle også vært gjort for lengst.

Og det var en deilig følelse jeg hadde etter turen i går kveld, så jeg bør muligens sette en tur på planen i dag også.

Men aller først er det på tide å spise. Nå begynner jeg og bli sulten her jeg sitter😊

Ønsker alle der ute en fin dag, uansett hva dagen deres inneholder av gjøremål❤

 

#dagensgjøremål #dagensplaner #strikkelue #jaktlue

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg