HURRAMEGRUNDT I MORGENKÅPE

Her har fru Vims vært i farta i dag. 

Sov som vanlig alt for lenge. Men da jeg først kom meg ut av senga, sto planene i kø.

Først begynte jeg å kladde litt til romanen. Måtte være litt stille siden mannen hadde begynt på fomiddagsluren alt. Fikk ikke skrevet mange linjene før han våknet  igjen, men jeg rakk en kaffekopp samtidig.  

Så gikk det slag i slag. Jeg skulle dusja, men kom aldri ut av morgenkåpa.  Skulle bare…. først.  Rydde kjøkkenbenker, støvsuge, ta av sengetøy og vaske det. Henge sengetøyet ut til lufting.Skrive blogg, som tok litt tid i dag med alle bildene jeg måtte finne frem ,lage middag, som egentlig ble frokost, for den glemte jeg i alt -skal bare.  Til slutt endte det med at siste rest av støvsuging på kjøkkenet ble gjort samtidig som jeg styrte knappene opp og ned til steking og koking på komfyren. Og mannen ventet og ventet på middagen, så da måtte jeg blande en rask vente- smoothie til oss også. 

Etter middagen klarte jeg å bli ferdig med blogginnlegget. Og fikk endelig lagt det ut. Men da var det plutselig bare 1 time til Farmen skulle begynne. Og det MÅ jeg jo se. Da rakk jeg plutselig ikke mer da. Selv om jeg har rota rundt med noe hele dagen.

 

Denne dagen hadde alt for få timer for meg. Nå er jeg stup trøtt og skal finne senga.

9 kommentarer

Siste innlegg