Hurra!!! Min svigerdatter har fått førerkort.

Gjett om min svigerdatter er glad i dag. Hun hadde oppkjøring til førerkortet tidligere i dag, og hun klarte det! Nå blir hverdagen sååå mye enklere for henne. Hun slipper å bruke ekstra tid med tog eller buss for å komme seg på jobb de dagene min sønn ikke har kjørt henne. Nå kan hun komme seg dit hun vil akkurat når hun vil ellers også. Det blir et helt nytt liv det.

Hun er fra Thailand, og hadde gruet seg masse til oppkjøringen. Det blir  misforståelser med språket innimellom. Jeg drømte at hun hadde strøket på noe nettopp pga det, og at jeg kranglet med han hun hadde kjørt opp med. Syns han var en skikkelig vrang fyr.

Da jeg våknet ringte jeg sønnen min med en gang for å høre hvordan det var gått. Jeg var ikke helt ute av drømmen min enda, og var fortsatt småsint. Heldigvis var jeg så langt unna sanndrømt som det gikk an å bli.

Mannen hun kjørte opp med var gift med ei dame fra Thailand. Og han hilste på henne på Thailandsk tilogmed. Han var en koselig kar, og oppkjøringen gikk mye bedre enn hun hadde trodd.

Gratulerer til min svigerdatter med rykende ferskt førerkort og en enklere hverdag. Fra i dag kan denne kjøres på egenhånd.

 

Ha en fin dag😚

 

14 kommentarer

Siste innlegg