HØSTKOS RESTEN AV KVELDEN

Nå skal jeg kose meg resten av kvelden. Med høstmørke vinduer og masse levende lys inne. Det er koselig det!

Jeg tror det blir mest tv- titting utover kvelden. Det kjennes sånn ut. Formen blir liksom ikke helt i orden. Går med småfeber og vondt i hodet fortsatt. Så jeg må nok bare finne meg i å ta en test i morgen eller på tirsdag.

Det er litt tidlig for tv- kvelden enda syns jeg. Jeg har mest lyst til å male. Men vet ikke om jeg orker mer av noe som helst i dag.

Jeg er endelig ferdig med blomsterbildet. Gidder rett og slett ikke å pirke mer med det. Det ble som det ble.  På bildet til høyre er det ferdige resultatet. 

 

Nå verker jeg etter å prøve et par nye farger jeg fikk i posten i går. Kanskje jeg bare blir helt nødt til å sette meg å prøve litt.

Da flyr klokka frem til Farmen begynner på TV i hvertfall. Må jo få meg med ukas Farmen-kamp. 

Ha en koselig søndagskveld 😚

7 kommentarer
    1. Kos deg masse med lys og TV – ikke stort annet å gjøre nå! Håper du blir bedre snart…Klem.
      Bildet ble fint! Så et slikt blomsterbilde i et interiørblad! Bildet så hjemmelaget, men det var en diger gullramme rundt dette bildet! Det ble flott altså! Slike rammer finner man sikkert i bruktmarkeder!

      1. Tusen takk😊
        Ja jeg skal se etter rammer i bruktbutikker fremover nå. Kan nok hende jeg trenger noen etterhvert😉
        Bare jeg kommer meg i form igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg