HOSTEKULER OG LILLA BLOMSTER

Jada. Hostekulene er fortsatt på plass. De har holdt meg våken mesteparten av natta. Så jeg er ikke i verdens beste humør i varmen. Skulle vært ved et vann og duppa seg litt nå, men jeg har gjemt meg inne i stua i stedet. Skal prøve nok en gang å lukke øynene og få bort hodepina som kommer etter alle hostekulene. Det er vel stort sett det jeg har holdt på med i dag, men jeg blir forstyrra hele tida. Dino syns det er varmt han også, så nå la han seg endelig ned sammen med meg. Mannen holder på ute i skyggen med slottet til Dino. Det måtte bygges om litt.

Jeg har en plan om å vaske meg videre rundt på kjøkkenet.  MEN JEG TRENGER DEN HØNEBLUNDEN FØRST!! Og en avkjølende dusj.

Jeg  kikka på plantene mine min før jeg gikk inn. De er fine nå😊 Masse lilla.

Denne er det snart ikke plass til en eneste blomst til på😊

Den nederst her er en staude som blomstrer på 3.året. Jeg kjøpte den til hytta vi leide. Men flyttet den hjem hit da vi ikke skulle bruke hytta mer. Den godtok flyttinga ser det ut til😃 Og nå i år har den fått noen nye “venner” også. Den bakenfor vokser som ugress i hvertfall. Det begynner og komme blomster på den også nå. Litt mer rosa enn lilla er fargen på den. Blir nok bra til slutt dette😊

Da ønsker jeg alle en fortsatt fin dag❤

#blomster #stauder #lilla

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg